Prethodno priopćenje
KOMPARATIVNA ANALIZA: STAVOVI TURSKIH UČENIKA I STRANIH UČENIKA PREMA NASTAVI TJELESNOG ODGOJA
Hüseyin Ünlü
; Aksaray University, School of Physical Education and Sport
Mustafa Karahan
; Aksaray University, School of Physical Education and Sport
Latif Aydos
; Gazi University, School of Physical Education and Sport
Mutlu Öner
; Mustafa Germirli Anatolian Seminary High School, Kayseri, Turkey
Sažetak
Cilj ove analize je istražiti stavove koje strani učenici koji pohađaju srednju školu u Turskoj imaju prema nastavi tjelesnog odgoja u odnosu na turske studente. Uzorak u ovome istraživanju sastoji se od 437 učenika. Od tog broja 325 učenika dolazi iz 34 različite zemlje, a 112 učenika je turske narodnosti. U analizi se kao instrument za prikupljanje podataka koristila „Ljestvica stavova prema nastavi tjelesnog odgoja“. Za analizu podataka koristila se deskriptivna statistika, dok je nezavisni t-test korišten za usporedbu stavova prema nastavi tjelesnog odgoja među turskim i stranim učenicima. Analiza je otkrila da sudionici u ovome istraživanju imaju pozitivne stavove prema nastavi tjelesnog odgoja, a kod usporedbe stavova turskih i stranih učenika postoji značajna razlika.
Ključne riječi
ljestvica stavova; razlika prema narodnosti; razlika u stavovima; učenici srednjih škola
Hrčak ID:
72411
URI
Datum izdavanja:
30.9.2011.
Posjeta: 2.355 *