Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MARKETING KOMUNICIRANJE U FUNKCIJI USPJEŠNE PRODAJE

Fahrudin Fehrić ; Sveučilište „Vitez“ u Travniku
Darijo Jerković ; Sveučilište „Vitez“ u Travniku


Puni tekst: hrvatski doc 224 Kb

str. 89-103

preuzimanja: 2.780

citiraj


Sažetak

Uspješno komuniciranje sa kupcima, percepcija njihovih osobnosti i potreba je ključ novih marketinških shvatanja. U eri globalizacije i informatizacije koja rezultira sve jačom informiranosti kupaca kao i sve većim njihovim zahtjevima spram prodavača, postavlja se pitanje kako kreirati komunikaciju sa kupcima koja će rezultirati ne samo prodajom već i zadovoljstvom potrošača kao krajnjim ciljem. Rad je fokusiran na analizu svih elementa marketing komuniciranja u prodajnom procesu, trenutnim predožbama BiH privrednih subjekata o marketing komuniciranju, kao i preporukama autora kako organizirati i kanalizirati komunikaciju sa potrošačima u cilju obostranog zadovoljstva.

Ključne riječi

diferenciranje; prodajni proces; prodajno osoblje; marketing komuniciranje

Hrčak ID:

75286

URI

https://hrcak.srce.hr/75286

Datum izdavanja:

27.12.2011.

Posjeta: 4.618 *