Izvorni znanstveni članak
Radio na internetu: moda ili potreba?
Marina Mučalo
orcid.org/0000-0003-2577-3707
; Fakultet političkih znanosti, Zagreb, Hrvatska
Anita Frtalić
orcid.org/0000-0003-2331-4937
Sažetak
Radio u Hrvatskoj, ali i u nekim drugim europskim državama, nije ušao u proces digitalizacije. Razloga za takvo tehnološko razdvajanje od televizije ima puno, ali jedno od najčešćih objašnjenja jest pojava interneta i kompatibilnost radija s tom digitalnom platformom. Ovaj rad donosi rezultate kvantitativne analize mrežnih stranica svih aktualnih koncesionara za radio, Hrvatskog radija i zatečenih internetskih radija.
Istraživanje je provedeno u kolovozu i rujnu te studenom 2011. godine.
Rezultati kazuju kako većina radijskih koncesionara u Hrvatskoj malo
koristi multimedijske mogućnosti interneta. Radijskim mrežnim stranicama dominiraju konvencionalni tematski sadržaji, dok su tipične mrežne forme i sadržaji zanemareni. Online sadržaji snažno su vezani uz svoje analogno zemaljsko ishodište pa mrežne stranice djeluju kao multimedijski produžetak starog dobrog radija. Treba li online radio biti samo internetska inačica zemaljskog radija ili može biti nešto više?
Ključne riječi
radio; internet; mrežna stranica; online radio
Hrčak ID:
77894
URI
Datum izdavanja:
28.12.2011.
Posjeta: 4.336 *