Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Radio na internetu: moda ili potreba?

Marina Mučalo orcid id orcid.org/0000-0003-2577-3707 ; Fakultet političkih znanosti, Zagreb, Hrvatska
Anita Frtalić orcid id orcid.org/0000-0003-2331-4937


Puni tekst: hrvatski pdf 233 Kb

str. 21-48

preuzimanja: 2.014

citiraj


Sažetak

Radio u Hrvatskoj, ali i u nekim drugim europskim državama, nije ušao u proces digitalizacije. Razloga za takvo tehnološko razdvajanje od televizije ima puno, ali jedno od najčešćih objašnjenja jest pojava interneta i kompatibilnost radija s tom digitalnom platformom. Ovaj rad donosi rezultate kvantitativne analize mrežnih stranica svih aktualnih koncesionara za radio, Hrvatskog radija i zatečenih internetskih radija.
Istraživanje je provedeno u kolovozu i rujnu te studenom 2011. godine.
Rezultati kazuju kako većina radijskih koncesionara u Hrvatskoj malo
koristi multimedijske mogućnosti interneta. Radijskim mrežnim stranicama dominiraju konvencionalni tematski sadržaji, dok su tipične mrežne forme i sadržaji zanemareni. Online sadržaji snažno su vezani uz svoje analogno zemaljsko ishodište pa mrežne stranice djeluju kao multimedijski produžetak starog dobrog radija. Treba li online radio biti samo internetska inačica zemaljskog radija ili može biti nešto više?

Ključne riječi

radio; internet; mrežna stranica; online radio

Hrčak ID:

77894

URI

https://hrcak.srce.hr/77894

Datum izdavanja:

28.12.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.703 *