APA 6th Edition Mučalo, M. i Frtalić, A. (2011). Radio na internetu: moda ili potreba?. MediAnali, 5 (10), 21-48. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/77894
MLA 8th Edition Mučalo, Marina i Anita Frtalić. "Radio na internetu: moda ili potreba?." MediAnali, vol. 5, br. 10, 2011, str. 21-48. https://hrcak.srce.hr/77894. Citirano 16.01.2021.
Chicago 17th Edition Mučalo, Marina i Anita Frtalić. "Radio na internetu: moda ili potreba?." MediAnali 5, br. 10 (2011): 21-48. https://hrcak.srce.hr/77894
Harvard Mučalo, M., i Frtalić, A. (2011). 'Radio na internetu: moda ili potreba?', MediAnali, 5(10), str. 21-48. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/77894 (Datum pristupa: 16.01.2021.)
Vancouver Mučalo M, Frtalić A. Radio na internetu: moda ili potreba?. MediAnali [Internet]. 2011 [pristupljeno 16.01.2021.];5(10):21-48. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77894
IEEE M. Mučalo i A. Frtalić, "Radio na internetu: moda ili potreba?", MediAnali, vol.5, br. 10, str. 21-48, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77894. [Citirano: 16.01.2021.]
Sažetak Radio u Hrvatskoj, ali i u nekim drugim europskim državama, nije ušao u proces digitalizacije. Razloga za takvo tehnološko razdvajanje od televizije ima puno, ali jedno od najčešćih objašnjenja jest pojava interneta i kompatibilnost radija s tom digitalnom platformom. Ovaj rad donosi rezultate kvantitativne analize mrežnih stranica svih aktualnih koncesionara za radio, Hrvatskog radija i zatečenih internetskih radija.
Istraživanje je provedeno u kolovozu i rujnu te studenom 2011. godine.
Rezultati kazuju kako većina radijskih koncesionara u Hrvatskoj malo
koristi multimedijske mogućnosti interneta. Radijskim mrežnim stranicama dominiraju konvencionalni tematski sadržaji, dok su tipične mrežne forme i sadržaji zanemareni. Online sadržaji snažno su vezani uz svoje analogno zemaljsko ishodište pa mrežne stranice djeluju kao multimedijski produžetak starog dobrog radija. Treba li online radio biti samo internetska inačica zemaljskog radija ili može biti nešto više?