Pregledni rad
O naprednom stupnju hrvatskoga kao stranog jezika
Dinka Pasini
; Filozofski fakultet, Zagreb
Ana Ćavar
; Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U članku se opisuje okvir za nastavu hrvatskoga kao stranog na naprednom stupnju jezične kompetencije koji se prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike (ZEROJ-u) i njegovoj skali referentnih stupnjeva označava kao referentni stupanj C1. To je stupanj jezične kompetencije namijenjen iskusnom korisniku, uglavnom studentima kroatistike, slavistike i ostalih kulturoloških programa na visokoškolskim ustanovama u inozemstvu te u Hrvatskoj ondje gdje postoji potreba za naprednim stupnjem hrvatskoga kao stranog jezika. Nastava na stupnju C1 opisuje se pomoću četiriju deskriptora ZEROJ-a: razumijevanja, izražavanja, jezičnoga gradiva i interakcije na primjeru poučavanja u heterogenim skupinama polaznika u sklopu sveučilišnoga programa za strane studente Croaticum na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta u Zagrebu.
Ključne riječi
interakcija; izražavanje; jezično gradivo; razumijevanje; referentni stupanj C1
Hrčak ID:
79867
URI
Datum izdavanja:
15.12.2010.
Posjeta: 1.681 *