Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

O naprednom stupnju hrvatskoga kao stranog jezika

Dinka Pasini ; Filozofski fakultet, Zagreb
Ana Ćavar ; Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 134 Kb

str. 47-60

preuzimanja: 800

citiraj


Sažetak

U članku se opisuje okvir za nastavu hrvatskoga kao stranog na naprednom stupnju jezične kompetencije koji se prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike (ZEROJ-u) i njegovoj skali referentnih stupnjeva označava kao referentni stupanj C1. To je stupanj jezične kompetencije namijenjen iskusnom korisniku, uglavnom studentima kroatistike, slavistike i ostalih kulturoloških programa na visokoškolskim ustanovama u inozemstvu te u Hrvatskoj ondje gdje postoji potreba za naprednim stupnjem hrvatskoga kao stranog jezika. Nastava na stupnju C1 opisuje se pomoću četiriju deskriptora ZEROJ-a: razumijevanja, izražavanja, jezičnoga gradiva i interakcije na primjeru poučavanja u heterogenim skupinama polaznika u sklopu sveučilišnoga programa za strane studente Croaticum na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta u Zagrebu.

Ključne riječi

interakcija; izražavanje; jezično gradivo; razumijevanje; referentni stupanj C1

Hrčak ID:

79867

URI

https://hrcak.srce.hr/79867

Datum izdavanja:

15.12.2010.

Posjeta: 1.345 *