Izvorni znanstveni članak
USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA
Diana Atanasov-Piljek
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Igor Topolovac
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Puni tekst: hrvatski pdf 749 Kb
str. 252-263
preuzimanja: 1.512
citiraj
APA 6th Edition
Atanasov-Piljek, D. i Topolovac, I. (2010). USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA. Metodika, 11 (21), 252-263. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/81792
MLA 8th Edition
Atanasov-Piljek, Diana i Igor Topolovac. "USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA." Metodika, vol. 11, br. 21, 2010, str. 252-263. https://hrcak.srce.hr/index.php/81792. Citirano 07.01.2025.
Chicago 17th Edition
Atanasov-Piljek, Diana i Igor Topolovac. "USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA." Metodika 11, br. 21 (2010): 252-263. https://hrcak.srce.hr/index.php/81792
Harvard
Atanasov-Piljek, D., i Topolovac, I. (2010). 'USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA', Metodika, 11(21), str. 252-263. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/81792 (Datum pristupa: 07.01.2025.)
Vancouver
Atanasov-Piljek D, Topolovac I. USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA. Metodika [Internet]. 2010 [pristupljeno 07.01.2025.];11(21):252-263. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/81792
IEEE
D. Atanasov-Piljek i I. Topolovac, "USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA", Metodika, vol.11, br. 21, str. 252-263, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/81792. [Citirano: 07.01.2025.]
Puni tekst: engleski pdf 753 Kb
str. 372-384
preuzimanja: 383
citiraj
APA 6th Edition
Atanasov-Piljek, D. i Topolovac, I. (2010). USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA. Metodika, 11 (21), 252-263. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/81792
MLA 8th Edition
Atanasov-Piljek, Diana i Igor Topolovac. "USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA." Metodika, vol. 11, br. 21, 2010, str. 252-263. https://hrcak.srce.hr/index.php/81792. Citirano 07.01.2025.
Chicago 17th Edition
Atanasov-Piljek, Diana i Igor Topolovac. "USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA." Metodika 11, br. 21 (2010): 252-263. https://hrcak.srce.hr/index.php/81792
Harvard
Atanasov-Piljek, D., i Topolovac, I. (2010). 'USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA', Metodika, 11(21), str. 252-263. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/81792 (Datum pristupa: 07.01.2025.)
Vancouver
Atanasov-Piljek D, Topolovac I. USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA. Metodika [Internet]. 2010 [pristupljeno 07.01.2025.];11(21):252-263. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/81792
IEEE
D. Atanasov-Piljek i I. Topolovac, "USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA", Metodika, vol.11, br. 21, str. 252-263, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/81792. [Citirano: 07.01.2025.]
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li studenti učiteljskog studija, koji su slušali kolegije glazbe na studiju prije primjene načela Bolonjske deklaracij,e manje uspješni od studenata učiteljskog studija koji su slušali kolegije glazbe nakon primjene Bolonjske deklaracije. U istraživanju je sudjelovalo 152 studenta/icE, apsolventa/ica i diplomiranih učitelja/ica razredne nastave. Podaci su prikupljeni metodom prikupljanja podataka iz postojeće dokumentacije, njihova uspoređivanja i analiziranja. Ovim istraživanjem utvrđena je značajna razlika u uspješnosti studenata iz glazbenih kolegija, pojedinačno i ukupno, prije i poslije primjene bolonjskih programa. Rezultati upućuju na potrebu daljnjeg praćenja razvoja visokoškolskog obrazovnog sustava u Hrvatskoj.
Ključne riječi
uspješnost; kolegiji glazbe; Bolonjska deklaracija; bolonjski sustav studiranja; integrirano poučavanje
Hrčak ID:
81792
URI
https://hrcak.srce.hr/81792
Datum izdavanja:
7.12.2010.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.204
*