Conference paper
Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije
Krešimir Pažur
; Institut za ekonimku i organizaciju poljoprivrede Fakulteta poljoprivrednih znanaosti Sveučilišta u Zagrebu
Full text: croatian pdf 1.681 Kb
page 102-105
downloads: 325
cite
APA 6th Edition
Pažur, K. (1988). Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije. Croatian Journal of Fisheries, 43 (5-6), 102-105. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/84356
MLA 8th Edition
Pažur, Krešimir. "Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije." Croatian Journal of Fisheries, vol. 43, no. 5-6, 1988, pp. 102-105. https://hrcak.srce.hr/index.php/84356. Accessed 19 May 2024.
Chicago 17th Edition
Pažur, Krešimir. "Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije." Croatian Journal of Fisheries 43, no. 5-6 (1988): 102-105. https://hrcak.srce.hr/index.php/84356
Harvard
Pažur, K. (1988). 'Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije', Croatian Journal of Fisheries, 43(5-6), pp. 102-105. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/84356 (Accessed 19 May 2024)
Vancouver
Pažur K. Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije. Croatian Journal of Fisheries [Internet]. 1988 [cited 2024 May 19];43(5-6):102-105. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/84356
IEEE
K. Pažur, "Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije", Croatian Journal of Fisheries, vol.43, no. 5-6, pp. 102-105, 1988. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/84356. [Accessed: 19 May 2024]
Abstract
Keywords
Salmonidae; tržište
Hrčak ID:
84356
URI
https://hrcak.srce.hr/84356
Publication date:
1.12.1988.
Article data in other languages:
english
Visits: 753
*