Izlaganje sa skupa
Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije
Krešimir Pažur
; Institut za ekonimku i organizaciju poljoprivrede Fakulteta poljoprivrednih znanaosti Sveučilišta u Zagrebu
Puni tekst: hrvatski pdf 1.681 Kb
str. 102-105
preuzimanja: 326
citiraj
APA 6th Edition
Pažur, K. (1988). Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije. Croatian Journal of Fisheries, 43 (5-6), 102-105. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/84356
MLA 8th Edition
Pažur, Krešimir. "Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije." Croatian Journal of Fisheries, vol. 43, br. 5-6, 1988, str. 102-105. https://hrcak.srce.hr/index.php/84356. Citirano 02.06.2024.
Chicago 17th Edition
Pažur, Krešimir. "Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije." Croatian Journal of Fisheries 43, br. 5-6 (1988): 102-105. https://hrcak.srce.hr/index.php/84356
Harvard
Pažur, K. (1988). 'Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije', Croatian Journal of Fisheries, 43(5-6), str. 102-105. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/84356 (Datum pristupa: 02.06.2024.)
Vancouver
Pažur K. Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije. Croatian Journal of Fisheries [Internet]. 1988 [pristupljeno 02.06.2024.];43(5-6):102-105. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/84356
IEEE
K. Pažur, "Mogućnost plasmana pastrva i potreba primjene marketinške koncepcije", Croatian Journal of Fisheries, vol.43, br. 5-6, str. 102-105, 1988. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/84356. [Citirano: 02.06.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Salmonidae; tržište
Hrčak ID:
84356
URI
https://hrcak.srce.hr/84356
Datum izdavanja:
1.12.1988.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 763
*