Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ULOGA SOCIJALNOG MARKETINGA U KOMUNIKATIVNIM PARTNERSKIM ODNOSIMA

Nataša Demšar Pečak ; Alma Mater Europaea, European Centre Maribor, Maribor, Slovenia
Marija Ovsenik ; Alma Mater Europaea, European Centre Maribor, Maribor, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 447 Kb

str. 194-207

preuzimanja: 749

citiraj


Sažetak

Ovaj članak predstavlja studiju čiji je cilj utvrditi je li društveni marketing pravo intervencije i motivacijski pristup rješavanju problema u vezi pravnih ili neudana heteroseksualnim partnerima, koji su suočeni s problemima poput međusobnog sukoba, neadekvatne komunikacije, problemi otuđenja, emocionalno odvajanje, brak nevjera, razne ovisnosti, mentalno ili fizičko nasilje i problemi u podizanju djece. Istraživanje je razmotrio ulogu društvenog marketinga kao novi kreativni pristup intervenirali i mijenjanje stavova i razvoj individualni plan s pojedincima i parovima i njihove društvene sredine.

Ključne riječi

društveni marketing; programi prevencije; partnerstvo; obiteljski obrasci; obrazovanje

Hrčak ID:

87373

URI

https://hrcak.srce.hr/87373

Datum izdavanja:

22.9.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.027 *