Informatologia, Vol. 45 No. 3, 2012.
Izvorni znanstveni članak
ULOGA SOCIJALNOG MARKETINGA U KOMUNIKATIVNIM PARTNERSKIM ODNOSIMA
Nataša Demšar Pečak
; Alma Mater Europaea, European Centre Maribor, Maribor, Slovenia
Marija Ovsenik
; Alma Mater Europaea, European Centre Maribor, Maribor, Slovenia
Sažetak
Ovaj članak predstavlja studiju čiji je cilj utvrditi je li društveni marketing pravo intervencije i motivacijski pristup rješavanju problema u vezi pravnih ili neudana heteroseksualnim partnerima, koji su suočeni s problemima poput međusobnog sukoba, neadekvatne komunikacije, problemi otuđenja, emocionalno odvajanje, brak nevjera, razne ovisnosti, mentalno ili fizičko nasilje i problemi u podizanju djece. Istraživanje je razmotrio ulogu društvenog marketinga kao novi kreativni pristup intervenirali i mijenjanje stavova i razvoj individualni plan s pojedincima i parovima i njihove društvene sredine.
Ključne riječi
društveni marketing; programi prevencije; partnerstvo; obiteljski obrasci; obrazovanje
Hrčak ID:
87373
URI
Datum izdavanja:
22.9.2012.
Posjeta: 2.027 *