Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Odnos knjižnice u komunikaciji sa korisnicima

Ivo Tokić



Sažetak

Knjižničari danas imaju naglašenu marketinšku potrebu predstavljanja vlastitog rada. Knjižnicu je potrebno učiniti vidljivom u njenom okruženju, knjižničare predstaviti sposobnima zadovoljiti brojne informacijske potrebe korisnika i afirmirati pozitivne odlike struke. Stalna rubrika u kvalitetnom znanstveno-stručnom časopisu omogućava knjižničarima priliku za informiranje i edukaciju te oblikovanje pozitivnog stava prema knjižnicama i knjižničarstvu općenito. Veći je broj knjižničara pozvanih na suradnju uočio ove značajke te su, uz pozitivne reakcije čitatelja i korisnika, predstavili svoje knjižnice i ostale korisne informacijske sadržaje stručnoj i znanstvenoj javnosti.

Ključne riječi

specijalizirane knjižnice; marketing; izdavaštvo; časopisi

Hrčak ID:

9248

URI

https://hrcak.srce.hr/9248

Datum izdavanja:

25.9.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.730 *