Medijske studije, Vol. 3 No. 6, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Medijska pismenost i razvojni zadaci: Savezna Republika Njemačka kao studija slučaja
Senta Pfaff-Rüdiger
; Odjel za komunikacijsku znanost i medijska istraživanja, Sveučilište u Münchenu, München, Njemačka
Claudia Riesmeyer
; Odjel za komunikacijsku znanost i medijska istraživanja, Sveučilište u Münchenu, München, Njemačka
Anna Kümpel
orcid.org/0000-0001-7184-4057
; Odjel za komunikacijsku znanost i medijska istraživanja, Sveučilište u Münchenu, München, Njemačka
Sažetak
U radu je predstavljen model medijske pismenosti koji se temelji na vještinama. Pretpostavlja se da taj model može pomoći da se objasne digitalne nejednakosti. Model ujedinjuje svakodnevni život djece i njihove razvojne zadatke. Prema predloženom konceptu za korisnike se može reći da su medijski pismeni ako su sposobni uspješno ispuniti razvojne zadatke koristeći medije, a očekuje se i da promišljaju o posljedicama i rizicima korištenja medija. 2011. godine intervjuirano je 82 djece u Njemačkoj s ciljem da se dobije bolji uvid u poveznice između korištenja interneta, medijske pismenosti i digitalnih nejednakosti.
Ključne riječi
medijska pismenost; razvojni zadaci; internet; digitalne nejednakosti; kvalitativni pristup
Hrčak ID:
96362
URI
Datum izdavanja:
17.12.2012.
Posjeta: 3.577 *