Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Media Literacy and Developmental Tasks: A Case Study in Germany

Senta Pfaff-Rüdiger ; Odjel za komunikacijsku znanost i medijska istraživanja, Sveučilište u Münchenu, München, Njemačka
Claudia Riesmeyer ; Odjel za komunikacijsku znanost i medijska istraživanja, Sveučilište u Münchenu, München, Njemačka
Anna Kümpel orcid id orcid.org/0000-0001-7184-4057 ; Odjel za komunikacijsku znanost i medijska istraživanja, Sveučilište u Münchenu, München, Njemačka


Puni tekst: engleski pdf 329 Kb

str. 42-56

preuzimanja: 1.661

citiraj


Sažetak

This article presents a skill-based media literacy model which can help to explain digital inequalities. The model integrates the everyday life of children and their developmental tasks. Under this concept, users are media literate if they are able to fulfil their developmental tasks successfully by using the media and to reflect upon the consequences and risks of their media use. In 2011, 82 German boys and girls were interviewed to gain a better understanding of the connections between internet use, media literacy and digital inequalities.

Ključne riječi

media literacy; developmental tasks; internet; digital inequalities; qualitative approach

Hrčak ID:

96362

URI

https://hrcak.srce.hr/96362

Datum izdavanja:

17.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: hrvatski

Posjeta: 3.536 *