Izvorni znanstveni članak
Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu
Sevilay Sahin
; Department of Educational Administration, Supervision, Planning and Economics, University of Gaziantep
Puni tekst: hrvatski pdf 802 Kb
str. 73-97
preuzimanja: 635
citiraj
APA 6th Edition
Sahin, S. (2013). Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 73-97. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/111351
MLA 8th Edition
Sahin, Sevilay. "Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 73-97. https://hrcak.srce.hr/index.php/111351. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Sahin, Sevilay. "Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 73-97. https://hrcak.srce.hr/index.php/111351
Harvard
Sahin, S. (2013). 'Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 73-97. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/111351 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Sahin S. Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 27.12.2024.];15(Sp.Ed.3):73-97. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/111351
IEEE
S. Sahin, "Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 73-97, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/111351. [Citirano: 27.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 802 Kb
str. 73-97
preuzimanja: 728
citiraj
APA 6th Edition
Sahin, S. (2013). Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 73-97. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/111351
MLA 8th Edition
Sahin, Sevilay. "Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 73-97. https://hrcak.srce.hr/index.php/111351. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Sahin, Sevilay. "Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 73-97. https://hrcak.srce.hr/index.php/111351
Harvard
Sahin, S. (2013). 'Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 73-97. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/111351 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Sahin S. Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 27.12.2024.];15(Sp.Ed.3):73-97. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/111351
IEEE
S. Sahin, "Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 73-97, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/111351. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
Glavni cilj ovoga istraživanja bio je ispitati organizacijsko građansko ponašanje studenata Učiteljskoga fakulteta. Budući da se organizacijsko građansko ponašanje smatra pojmom vezanim uz profesionalna postignuća i rad u učiteljskom zanimanju, ali i u svakom drugom zanimanju, važno je ispitati organizacijsko građansko ponašanje studenata koji će raditi u učiteljskoj struci. Provedeno je istraživanje kojemu je cilj objasniti organizacijsko građansko ponašanje budućih učitelja koji će nakon završetka fakulteta raditi u školama. U ovome radu ispitivano je organizacijsko građansko ponašanje budućih učitelja prema njihovome akademskom uspjehu. Uzorak uzet za istraživanje sastojao se od 224 studenta Učiteljskoga fakulteta. Za dobivanje podataka koristila se Skala organizacijskoga građanskog ponašanja. Pri analiziranju podataka koristila se deskriptivna i korelacijska statistika. Rezultati su pokazali da studenti koji pohađaju Učiteljski fakultet imaju odgovarajući stupanj organizacijskog građanskog ponašanja, a studenti koji imaju bolji akademski uspjeh pokazali su i viši stupanj organizacijskoga građanskog ponašanja.
Ključne riječi
građanska vrlina; individualna inicijativa; organizacijska odanost; profesionalno postignuće; savjesnost
Hrčak ID:
111351
URI
https://hrcak.srce.hr/111351
Datum izdavanja:
30.10.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.848
*