Stručni rad
https://doi.org/10.32728/mo.08.2.2013.09
CILJNE ORIJENTACIJE PREDŠKOLSKIH PROGRAMA (KURIKULUMA) U R SLOVENIJI, R HRVATSKOJ I R SRBIJI
Danijela Apostolović
; Master vaspitač u predškolskim ustanovama PU “Pionir“, Jagodina
Sažetak
U radu analiziramo i kompariramo strukturu i sadržaj aktuelnih predškolskih programa (kurikuluma) u R Sloveniji, R Hrvatskoj i R Srbiji kroz detaljan prikaz ciljnih orijentacija u njima. Primenom deskriptivne metode i postupaka analize sadržaja dokumenata, aktuelnih predškolskih programa (kurikuluma) u R Sloveniji, R Hrvatskoj i R Srbiji ciljne orijentacije ovih programskih koncepcija smo pokušali sagledati kroz utvrđena polazišta za njihovu izradu i tumačenje prirode deteta. Rezultati našeg istraživanja ukazuju na različit sadržaj i strukturu ovih predškolskih programa (kurikuluma),
i na slične programske koncepcije odnosno na istu humanističko vrednosnu orijentaciju predškolskih programa (kurikuluma), tj.identične ciljne orijentacije programa.
Ključne riječi
predškolska ustanova; predškolski program (kurikulum); planiranje i programiranje rada; ciljne orijentacije; humanistički model vaspitanja
Hrčak ID:
114296
URI
Datum izdavanja:
2.12.2013.
Posjeta: 4.571 *