Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32728/mo.08.2.2013.09

CILJNE ORIJENTACIJE PREDŠKOLSKIH PROGRAMA (KURIKULUMA) U R SLOVENIJI, R HRVATSKOJ I R SRBIJI

Danijela Apostolović ; Master vaspitač u predškolskim ustanovama PU “Pionir“, Jagodina


Puni tekst: srpski pdf 93 Kb

str. 118-128

preuzimanja: 2.755

citiraj


Sažetak

U radu analiziramo i kompariramo strukturu i sadržaj aktuelnih predškolskih programa (kurikuluma) u R Sloveniji, R Hrvatskoj i R Srbiji kroz detaljan prikaz ciljnih orijentacija u njima. Primenom deskriptivne metode i postupaka analize sadržaja dokumenata, aktuelnih predškolskih programa (kurikuluma) u R Sloveniji, R Hrvatskoj i R Srbiji ciljne orijentacije ovih programskih koncepcija smo pokušali sagledati kroz utvrđena polazišta za njihovu izradu i tumačenje prirode deteta. Rezultati našeg istraživanja ukazuju na različit sadržaj i strukturu ovih predškolskih programa (kurikuluma),
i na slične programske koncepcije odnosno na istu humanističko vrednosnu orijentaciju predškolskih programa (kurikuluma), tj.identične ciljne orijentacije programa.

Ključne riječi

predškolska ustanova; predškolski program (kurikulum); planiranje i programiranje rada; ciljne orijentacije; humanistički model vaspitanja

Hrčak ID:

114296

URI

https://hrcak.srce.hr/114296

Datum izdavanja:

2.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.969 *