Review article
Konstruktivizam i pedagogija
Nada Babić
; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku Odsjek za pedagogiju
Full text: croatian pdf 889 Kb
page 217-227
downloads: 8.615
cite
APA 6th Edition
Babić, N. (2007). Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 217-227. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/118311
MLA 8th Edition
Babić, Nada. "Konstruktivizam i pedagogija." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, no. 2, 2007, pp. 217-227. https://hrcak.srce.hr/index.php/118311. Accessed 11 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Babić, Nada. "Konstruktivizam i pedagogija." Pedagogijska istraživanja 4, no. 2 (2007): 217-227. https://hrcak.srce.hr/index.php/118311
Harvard
Babić, N. (2007). 'Konstruktivizam i pedagogija', Pedagogijska istraživanja, 4(2), pp. 217-227. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/118311 (Accessed 11 December 2024)
Vancouver
Babić N. Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [cited 2024 December 11];4(2):217-227. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/118311
IEEE
N. Babić, "Konstruktivizam i pedagogija", Pedagogijska istraživanja, vol.4, no. 2, pp. 217-227, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/118311. [Accessed: 11 December 2024]
Full text: english pdf 469 Kb
page 228-228
downloads: 458
cite
APA 6th Edition
Babić, N. (2007). Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 217-227. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/118311
MLA 8th Edition
Babić, Nada. "Konstruktivizam i pedagogija." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, no. 2, 2007, pp. 217-227. https://hrcak.srce.hr/index.php/118311. Accessed 11 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Babić, Nada. "Konstruktivizam i pedagogija." Pedagogijska istraživanja 4, no. 2 (2007): 217-227. https://hrcak.srce.hr/index.php/118311
Harvard
Babić, N. (2007). 'Konstruktivizam i pedagogija', Pedagogijska istraživanja, 4(2), pp. 217-227. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/118311 (Accessed 11 December 2024)
Vancouver
Babić N. Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [cited 2024 December 11];4(2):217-227. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/118311
IEEE
N. Babić, "Konstruktivizam i pedagogija", Pedagogijska istraživanja, vol.4, no. 2, pp. 217-227, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/118311. [Accessed: 11 December 2024]
Full text: german pdf 469 Kb
page 229-229
downloads: 272
cite
APA 6th Edition
Babić, N. (2007). Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 217-227. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/118311
MLA 8th Edition
Babić, Nada. "Konstruktivizam i pedagogija." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, no. 2, 2007, pp. 217-227. https://hrcak.srce.hr/index.php/118311. Accessed 11 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Babić, Nada. "Konstruktivizam i pedagogija." Pedagogijska istraživanja 4, no. 2 (2007): 217-227. https://hrcak.srce.hr/index.php/118311
Harvard
Babić, N. (2007). 'Konstruktivizam i pedagogija', Pedagogijska istraživanja, 4(2), pp. 217-227. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/118311 (Accessed 11 December 2024)
Vancouver
Babić N. Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [cited 2024 December 11];4(2):217-227. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/118311
IEEE
N. Babić, "Konstruktivizam i pedagogija", Pedagogijska istraživanja, vol.4, no. 2, pp. 217-227, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/118311. [Accessed: 11 December 2024]
Abstract
Konstruktivizam kao teorija o znanju i učenju predmet je mnogih teorijskih i empirijskih istraživanja u socijalnim znanstvenim disciplinama iz različitih perspektiva: od zagovaranja do opovrgavanja. Na primjeru radikalnog i socijalnog konstruktivizma u radu su predstavljena različita „lica” konstruktivizma, epistemologija konstruktivizma, dosezi i kontradikcije u njegovu tumačenju te pedagoške implikacije. Konstruktivizam se razmatra u kontekstu pedagogije, cjeloživotnog učenja, aktualnih obrazovnih politika i održivog razvoja uz upozoravanje na nužnost njegova znanstvenog promišljanja i kritičkog propitivanja. Posebna pozornost usmjerena je na učenje i poučavanje u svjetlu konstruktivizma te na koncept„konstruktivističke pedagogije”.
Keywords
konstruktivizam; pedagogija; znanje; učenje; poučavanje
Hrčak ID:
118311
URI
https://hrcak.srce.hr/118311
Publication date:
21.12.2007.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 13.200
*