Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Živopisni pogled u malu učionicu na velikom sveučilištu: uz pomoć metafore

Larisa Nikitina ; Institute of Graduate Studies, University of Malaya
Fumitaka Furuoka ; Asia-Europe Institute, University of Malaya


Puni tekst: hrvatski pdf 310 Kb

str. 217-234

preuzimanja: 467

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 310 Kb

str. 217-234

preuzimanja: 510

citiraj


Sažetak

U literaturi o istraživanjima u odgoju i obrazovanju postoje dvije utjecajne metafore o učenju, prema kojima se učenje opisuje ili kao ,,usvajanje'' ili kao ,,sudjelovanje'' (Sfard, 1998). Njima se uvelike koriste znanstvenici, istraživači i pedagozi, ali je slika o učenju iz perspektive učenika nedovoljno istraživana. Ovaj se rad bavi upravo tim nedostatkom u literaturi te razmatra metafore o učenju koje je oblikovala skupina polaznika nastave stranog jezika na jednom velikom sveučilištu u Maleziji. Rezultati ukazuju na univerzalnost predodžbi o učenju i otkrivaju postojanje obje metafore u stajalištima učenika. Istraživanje uzima u obzir njihove implikacije u nastavi jezika.

Ključne riječi

metafore u nastavi; metafore koje su proizveli učenici; nastava stranog jezika

Hrčak ID:

120168

URI

https://hrcak.srce.hr/120168

Datum izdavanja:

26.3.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.006 *