Prethodno priopćenje
Živopisni pogled u malu učionicu na velikom sveučilištu: uz pomoć metafore
Larisa Nikitina
; Institute of Graduate Studies, University of Malaya
Fumitaka Furuoka
; Asia-Europe Institute, University of Malaya
Sažetak
U literaturi o istraživanjima u odgoju i obrazovanju postoje dvije utjecajne metafore o učenju, prema kojima se učenje opisuje ili kao ,,usvajanje'' ili kao ,,sudjelovanje'' (Sfard, 1998). Njima se uvelike koriste znanstvenici, istraživači i pedagozi, ali je slika o učenju iz perspektive učenika nedovoljno istraživana. Ovaj se rad bavi upravo tim nedostatkom u literaturi te razmatra metafore o učenju koje je oblikovala skupina polaznika nastave stranog jezika na jednom velikom sveučilištu u Maleziji. Rezultati ukazuju na univerzalnost predodžbi o učenju i otkrivaju postojanje obje metafore u stajalištima učenika. Istraživanje uzima u obzir njihove implikacije u nastavi jezika.
Ključne riječi
metafore u nastavi; metafore koje su proizveli učenici; nastava stranog jezika
Hrčak ID:
120168
URI
Datum izdavanja:
26.3.2014.
Posjeta: 2.006 *