Prethodno priopćenje
IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj
Paul Cooper
; Hong Kong Institute of Education
Robert Grandin
; University of Sunshine Coast, Queensland
Puni tekst: hrvatski pdf 281 Kb
str. 33-50
preuzimanja: 526
citiraj
APA 6th Edition
Cooper, P. i Grandin, R. (2014). IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj. Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.2), 33-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/123628
MLA 8th Edition
Cooper, Paul i Robert Grandin. "IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. Sp.Ed.2, 2014, str. 33-50. https://hrcak.srce.hr/index.php/123628. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Cooper, Paul i Robert Grandin. "IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj." Croatian Journal of Education 16, br. Sp.Ed.2 (2014): 33-50. https://hrcak.srce.hr/index.php/123628
Harvard
Cooper, P., i Grandin, R. (2014). 'IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.2), str. 33-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/123628 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Cooper P, Grandin R. IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 27.12.2024.];16(Sp.Ed.2):33-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/123628
IEEE
P. Cooper i R. Grandin, "IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj", Croatian Journal of Education, vol.16, br. Sp.Ed.2, str. 33-50, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/123628. [Citirano: 27.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 281 Kb
str. 33-50
preuzimanja: 414
citiraj
APA 6th Edition
Cooper, P. i Grandin, R. (2014). IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj. Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.2), 33-50. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/123628
MLA 8th Edition
Cooper, Paul i Robert Grandin. "IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. Sp.Ed.2, 2014, str. 33-50. https://hrcak.srce.hr/index.php/123628. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Cooper, Paul i Robert Grandin. "IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj." Croatian Journal of Education 16, br. Sp.Ed.2 (2014): 33-50. https://hrcak.srce.hr/index.php/123628
Harvard
Cooper, P., i Grandin, R. (2014). 'IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.2), str. 33-50. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/123628 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Cooper P, Grandin R. IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 27.12.2024.];16(Sp.Ed.2):33-50. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/123628
IEEE
P. Cooper i R. Grandin, "IRSES – Alternativni oblici skrbi za učenike sa socijalnim, emocionalnim i teškoćama u ponašanju u Australiji i Engleskoj", Croatian Journal of Education, vol.16, br. Sp.Ed.2, str. 33-50, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/123628. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
Manje uobičajeni oblici skrbi za učenike koji imaju socijalne i emocionalne teškoće i poremećaje u ponašanju (PUP) ponekad se odbacuju kao manje vrijedni od uobičajenih i nazivaju se posebnima. U ovom se istraživanju pokušalo istražiti manje uobičajene načine brige za PUP, usmjeravajući se na percepciju osoblja koje radi u takvom okruženju u Engleskoj i Australiji. Rezultati ukazuju na to da sudionici istraživanja vjeruju da su angažirani u poslu koji, stavljajući društveno-emocionalni angažman u središte kurikula, otvara mogućnosti učenicima s PUP-om, koji su često izostavljeni iz uobičajenih pristupa. Raspravlja se o tome da se teorija i politika inkluzivnog obrazovanja moraju izdići iznad puke 'adaptacije' kurikula ako se želi postići uspjeh učenika koji se suočavaju s ozbiljnim problemima prilagodbe školi. Donosioce odluka i 'većinske' škole potiče se na to da uče od 'alternativnih' oblika skrbi i tješnje surađuju s tim područjem.
Ključne riječi
alternativna skrb; Australija i Engleska; isključeni učenici; socijalne, emocionalne i poteškoće ponašanja
Hrčak ID:
123628
URI
https://hrcak.srce.hr/123628
Datum izdavanja:
27.5.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.187
*