Izvorni znanstveni članak
Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi
Nikola Margetić
; 4 th Primary School, Bjelovar
Puni tekst: engleski pdf 350 Kb
str. 421-443
preuzimanja: 451
citiraj
APA 6th Edition
Margetić, N. (2014). Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi. Croatian Journal of Education, 16 (2), 421-443. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/125028
MLA 8th Edition
Margetić, Nikola. "Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. 2, 2014, str. 421-443. https://hrcak.srce.hr/index.php/125028. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Margetić, Nikola. "Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi." Croatian Journal of Education 16, br. 2 (2014): 421-443. https://hrcak.srce.hr/index.php/125028
Harvard
Margetić, N. (2014). 'Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi', Croatian Journal of Education, 16(2), str. 421-443. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/125028 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Margetić N. Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 27.12.2024.];16(2):421-443. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/125028
IEEE
N. Margetić, "Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi", Croatian Journal of Education, vol.16, br. 2, str. 421-443, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/125028. [Citirano: 27.12.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 350 Kb
str. 421-443
preuzimanja: 784
citiraj
APA 6th Edition
Margetić, N. (2014). Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi. Croatian Journal of Education, 16 (2), 421-443. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/125028
MLA 8th Edition
Margetić, Nikola. "Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. 2, 2014, str. 421-443. https://hrcak.srce.hr/index.php/125028. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Margetić, Nikola. "Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi." Croatian Journal of Education 16, br. 2 (2014): 421-443. https://hrcak.srce.hr/index.php/125028
Harvard
Margetić, N. (2014). 'Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi', Croatian Journal of Education, 16(2), str. 421-443. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/125028 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Margetić N. Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 27.12.2024.];16(2):421-443. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/125028
IEEE
N. Margetić, "Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi", Croatian Journal of Education, vol.16, br. 2, str. 421-443, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/125028. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
Cilj ovog empirijskog istraživanja je utvrđivanje razlika u mišljenjima o ocjenjivanju u nastavi hrvatskog jezika između učitelja razredne nastave s obzirom na godine poučavanja i stupanj obrazovanja. U istraživanju provedenom u veljači 2010. godine sudjelovalo je 160 učitelja/ica razredne nastave iz centralnih i područnih škola u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji. U rezultatima koji se odnose
na nastavu hrvatskog jezika pokazano je da postoje statistički značajne razlike između učitelja u mišljenju da se trebaju kombinirati brojčane i opisne ocjene u 3. i 4. razredu s obzirom na njihov radni staž. Također je pokazano da između učitelja razredne nastave ne postoji statistički značajna razlika u mišljenjima o opisnom i brojčanom ocjenjivanju u nastavi hrvatskog jezika s obzirom na stupanj obrazovanja. Iz rezultata je vidljivo da učitelji ne podržavaju opisno ocjenjivanje. Rad daje prilog traženju novih dokimoloških rješenja u kojima dominira opisno, analitičko ocjenjivanje.
Ključne riječi
brojčano ocjenjivanje; nastava hrvatskog jezika; ocjenjivanje; opisno ocjenjivanje
Hrčak ID:
125028
URI
https://hrcak.srce.hr/125028
Datum izdavanja:
26.6.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.864
*