Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Razlike u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju postignuća učenika iz hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi

Nikola Margetić ; 4 th Primary School, Bjelovar


Puni tekst: engleski pdf 350 Kb

str. 421-443

preuzimanja: 451

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 350 Kb

str. 421-443

preuzimanja: 784

citiraj


Sažetak

Cilj ovog empirijskog istraživanja je utvrđivanje razlika u mišljenjima o ocjenjivanju u nastavi hrvatskog jezika između učitelja razredne nastave s obzirom na godine poučavanja i stupanj obrazovanja. U istraživanju provedenom u veljači 2010. godine sudjelovalo je 160 učitelja/ica razredne nastave iz centralnih i područnih škola u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji. U rezultatima koji se odnose
na nastavu hrvatskog jezika pokazano je da postoje statistički značajne razlike između učitelja u mišljenju da se trebaju kombinirati brojčane i opisne ocjene u 3. i 4. razredu s obzirom na njihov radni staž. Također je pokazano da između učitelja razredne nastave ne postoji statistički značajna razlika u mišljenjima o opisnom i brojčanom ocjenjivanju u nastavi hrvatskog jezika s obzirom na stupanj obrazovanja. Iz rezultata je vidljivo da učitelji ne podržavaju opisno ocjenjivanje. Rad daje prilog traženju novih dokimoloških rješenja u kojima dominira opisno, analitičko ocjenjivanje.

Ključne riječi

brojčano ocjenjivanje; nastava hrvatskog jezika; ocjenjivanje; opisno ocjenjivanje

Hrčak ID:

125028

URI

https://hrcak.srce.hr/125028

Datum izdavanja:

26.6.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.864 *