Učenje za poduzetništvo, Vol. 2 No. 1, 2012.
Izvorni znanstveni članak
Emocionalni aspekti marketiranja OPG-a u Hrvatskoj
Boris Jurič
; Katedra za ekonomiju i marketing, VELEUČILIŠTE VERN, Zagreb
Dragan Kopecki
orcid.org/0000-0002-1607-3760
; Katedra za poduzetništvo i menadžment, VELEUČILIŠTE VERN, Zagreb
Ivana Grego
orcid.org/0000-0002-2413-9053
; VELEUČILIŠTE VERN, Zagreb
Sažetak
Osnovni je cilj bio istaknuti drugačiji emocionalni načinmarketiranja proizvoda iz vlastite proizvodnje edukacijom za razliku od klasičnog marketiranja industrijskih proizvoda multinacionalnih kompanija. Provedeno je stoga preliminarno istraživanje anketom na 20 OPG-a na području 7 županija Republike Hrvatske (Zagrebačka, Sisačko-moslavačka, Karlovačka, Varaždinska, Međimurska, Koprivničko-križevačka, i Bjelovarsko-bilogorska) kako bismo utvrdili povezanost među proizvodima, odnosno između usluga i vlasnika OPG-a u načinu marketiranja te njihovo plasiranja na tržište.
Ključne riječi
marketing; emocionalni koncept; obiteljska gospodarstva
Hrčak ID:
130215
URI
Datum izdavanja:
1.6.2012.
Posjeta: 1.888 *