Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Emocionalni aspekti marketiranja OPG-a u Hrvatskoj

Boris Jurič ; Katedra za ekonomiju i marketing, VELEUČILIŠTE VERN, Zagreb
Dragan Kopecki orcid id orcid.org/0000-0002-1607-3760 ; Katedra za poduzetništvo i menadžment, VELEUČILIŠTE VERN, Zagreb
Ivana Grego orcid id orcid.org/0000-0002-2413-9053 ; VELEUČILIŠTE VERN, Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 385 Kb

str. 373-390

preuzimanja: 194

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 385 Kb

str. 373-390

preuzimanja: 618

citiraj


Sažetak

Osnovni je cilj bio istaknuti drugačiji emocionalni načinmarketiranja proizvoda iz vlastite proizvodnje edukacijom za razliku od klasičnog marketiranja industrijskih proizvoda multinacionalnih kompanija. Provedeno je stoga preliminarno istraživanje anketom na 20 OPG-a na području 7 županija Republike Hrvatske (Zagrebačka, Sisačko-moslavačka, Karlovačka, Varaždinska, Međimurska, Koprivničko-križevačka, i Bjelovarsko-bilogorska) kako bismo utvrdili povezanost među proizvodima, odnosno između usluga i vlasnika OPG-a u načinu marketiranja te njihovo plasiranja na tržište.

Ključne riječi

marketing; emocionalni koncept; obiteljska gospodarstva

Hrčak ID:

130215

URI

https://hrcak.srce.hr/130215

Datum izdavanja:

1.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.471 *