Skip to the main content

Original scientific paper

MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOKU

Mario Plenković ; Croatian Comunication Association, Zagreb, Croatia
Darja Kupinić Gusčić ; Croatian Comunication Association, Zagreb, Croatia
Slobodan Hadžić ; Croatian Comunication Association, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 606 Kb

page 243-256

downloads: 1.372

cite


Abstract

Ispitujući ulogu vizualnih elemenata autori pretpostavljaju utjecaj istih na percepciju sadržaja te slijedom toga aktivnosti dionika na Facebooku. Autori također istražuju relaciju između “sviđanja” i dosega postova na analiziranom uzorku, otkrivajuči pri tom postojanje i drugih elemenata koji mogu utjecati na promatranu pojavu i sugerirajući moguće pravce budućih istraživanja. Rezultati istraživanja potvrđuju presudnu ulogu relevantnosti sadržaja na njegovo usvajanje u odnosu na vizualnu prezentaciju istog, kao i postojanje blage korelacije između dosega i broja “sviđanja”.

Keywords

komunikologija; mediji; vizualna komunikacija; Facebook; vizualni elementi forme; društvene mreže

Hrčak ID:

133660

URI

https://hrcak.srce.hr/133660

Publication date:

31.12.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.703 *