Informatologia, Vol. 47 No. 4, 2014.
Izvorni znanstveni članak
MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOKU
Mario Plenković
; Hrvatsko komunikološko društvo, Zagreb, Hrvatska
Darja Kupinić Gusčić
; Hrvatsko komunikološko društvo, Zagreb, Hrvatska
Slobodan Hadžić
; Hrvatsko komunikološko društvo, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Ispitujući ulogu vizualnih elemenata autori pretpostavljaju utjecaj istih na percepciju sadržaja te slijedom toga aktivnosti dionika na Facebooku. Autori također istražuju relaciju između “sviđanja” i dosega postova na analiziranom uzorku, otkrivajuči pri tom postojanje i drugih elemenata koji mogu utjecati na promatranu pojavu i sugerirajući moguće pravce budućih istraživanja. Rezultati istraživanja potvrđuju presudnu ulogu relevantnosti sadržaja na njegovo usvajanje u odnosu na vizualnu prezentaciju istog, kao i postojanje blage korelacije između dosega i broja “sviđanja”.
Ključne riječi
komunikologija; mediji; vizualna komunikacija; Facebook; vizualni elementi forme; društvene mreže
Hrčak ID:
133660
URI
Datum izdavanja:
31.12.2014.
Posjeta: 2.703 *