Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

MEDIJSKA STUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA „SVIĐANJA“ I „VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOKU

Mario Plenković ; Hrvatsko komunikološko društvo, Zagreb, Hrvatska
Darja Kupinić Gusčić ; Hrvatsko komunikološko društvo, Zagreb, Hrvatska
Slobodan Hadžić ; Hrvatsko komunikološko društvo, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 606 Kb

str. 243-256

preuzimanja: 1.372

citiraj


Sažetak

Ispitujući ulogu vizualnih elemenata autori pretpostavljaju utjecaj istih na percepciju sadržaja te slijedom toga aktivnosti dionika na Facebooku. Autori također istražuju relaciju između “sviđanja” i dosega postova na analiziranom uzorku, otkrivajuči pri tom postojanje i drugih elemenata koji mogu utjecati na promatranu pojavu i sugerirajući moguće pravce budućih istraživanja. Rezultati istraživanja potvrđuju presudnu ulogu relevantnosti sadržaja na njegovo usvajanje u odnosu na vizualnu prezentaciju istog, kao i postojanje blage korelacije između dosega i broja “sviđanja”.

Ključne riječi

komunikologija; mediji; vizualna komunikacija; Facebook; vizualni elementi forme; društvene mreže

Hrčak ID:

133660

URI

https://hrcak.srce.hr/133660

Datum izdavanja:

31.12.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.703 *