Izvorni znanstveni članak
Neusklađenost u ocjenjivanju – ista postignuća učenika, a različite ocjene
Martina Kolar Billege
orcid.org/0000-0002-4013-9141
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
U ovom su radu, u predistraživanju, istraženi stavovi učitelja o načinu ocjenjivanja obrazovnih postignuća učenika u nastavnom predmetu Hrvatski jezik – područje jezik u 4. razredu osnovne škole (N=538).
Glavno je istraživanje provedeno u dva dijela, na prigodnom uzorku (N=72). Unutar prve grupe ispitanika (N=40) pokazala se neusklađenost u mišljenju o broju obrazovnih postignuća potrebnih za istu ocjenu. Unutar druge grupe ispitanika (N=32) pokazala se nemogućnost određivanja razina obrazovnih postignuća za pojedine ocjene.
Neusklađenost u stavovima i mišljenjima učitelja o načinu ocjenjivanja obrazovnih postignuća učenika u Hrvatskom jeziku, potvrđena ovim istraživanjem, ukazuje na potrebu određivanja standarda postignuća učenika u pojedinim etapama školovanja, na razini obrazovnog sustava, da bi ocjene bile usporedive.
Ključne riječi
ocjenjivanje; obrazovna postignuća; hrvatski jezik; primarno obrazovanje
Hrčak ID:
138873
URI
Datum izdavanja:
16.7.2012.
Posjeta: 2.765 *