Izvorni znanstveni članak
Standardi za obrazovanje nastavnika
Ewald Terhart
; SveuËiliπte u Münsteru, NjemaËka Institut za πkolsku pedagogiju i opću didaktiku
Puni tekst: hrvatski pdf 227 Kb
str. 69-82
preuzimanja: 820
citiraj
APA 6th Edition
Terhart, E. (2005). Standardi za obrazovanje nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 69-82. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
MLA 8th Edition
Terhart, Ewald. "Standardi za obrazovanje nastavnika." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 1, 2005, str. 69-82. https://hrcak.srce.hr/index.php/139328. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Terhart, Ewald. "Standardi za obrazovanje nastavnika." Pedagogijska istraživanja 2, br. 1 (2005): 69-82. https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
Harvard
Terhart, E. (2005). 'Standardi za obrazovanje nastavnika', Pedagogijska istraživanja, 2(1), str. 69-82. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Terhart E. Standardi za obrazovanje nastavnika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 24.11.2024.];2(1):69-82. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
IEEE
E. Terhart, "Standardi za obrazovanje nastavnika", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 1, str. 69-82, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328. [Citirano: 24.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 96 Kb
str. 69-69
preuzimanja: 297
citiraj
APA 6th Edition
Terhart, E. (2005). Standardi za obrazovanje nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 69-82. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
MLA 8th Edition
Terhart, Ewald. "Standardi za obrazovanje nastavnika." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 1, 2005, str. 69-82. https://hrcak.srce.hr/index.php/139328. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Terhart, Ewald. "Standardi za obrazovanje nastavnika." Pedagogijska istraživanja 2, br. 1 (2005): 69-82. https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
Harvard
Terhart, E. (2005). 'Standardi za obrazovanje nastavnika', Pedagogijska istraživanja, 2(1), str. 69-82. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Terhart E. Standardi za obrazovanje nastavnika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 24.11.2024.];2(1):69-82. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
IEEE
E. Terhart, "Standardi za obrazovanje nastavnika", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 1, str. 69-82, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328. [Citirano: 24.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 80 Kb
str. 83-83
preuzimanja: 245
citiraj
APA 6th Edition
Terhart, E. (2005). Standardi za obrazovanje nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 69-82. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
MLA 8th Edition
Terhart, Ewald. "Standardi za obrazovanje nastavnika." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 1, 2005, str. 69-82. https://hrcak.srce.hr/index.php/139328. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Terhart, Ewald. "Standardi za obrazovanje nastavnika." Pedagogijska istraživanja 2, br. 1 (2005): 69-82. https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
Harvard
Terhart, E. (2005). 'Standardi za obrazovanje nastavnika', Pedagogijska istraživanja, 2(1), str. 69-82. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Terhart E. Standardi za obrazovanje nastavnika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 24.11.2024.];2(1):69-82. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
IEEE
E. Terhart, "Standardi za obrazovanje nastavnika", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 1, str. 69-82, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
Empirijsko obuhvaćanje stvarnih učinaka obrazovanja nastavnika na kompetencije obrazovanih, kao i na njihovo kasnije profesionalno djelovanje iziskuje unaprijed definirane standarde. Standardima se definira koje kompetencije u kojem stupnju izraæenosti moraju postojati na kraju različitih odsječaka izobrazbe. Takvi su se zahtjevi glede izobrazbe nastavnika, odnosno apsolvenata nastavničkih studija oduvijek formulirali — doduše uglavnom formalno, prilično neodređeno i utoliko neprovjerljivo. Autor zasniva nužnost standarda za obrazovanje nastavnika i iznosi prijedloge za takve standarde. Ti se prijedlozi odnose kako na odgojnoznanstvene, tako i na stručne znanstvene i stručnodidaktičke elemente izobrazbe nastavnika. Osim toga, uvode se pojmovne razlike između kompetencija i standarda, isto se tako predstavlja primjer za različite stupnjeve izrađenosti nastavničke kompetencije. Zaključno je riječ o različitim oblicima empirijskog utvrđivanja kompetencija.
Ključne riječi
standardi za obrazovanje nastavnika; važne kompetencije nastavnika; odgojnoznanstveni, stručnoznanstveni i stručnodidaktički elementi obrazovanja nastavnika
Hrčak ID:
139328
URI
https://hrcak.srce.hr/139328
Datum izdavanja:
20.5.2005.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 3.079
*