Original scientific paper
Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena
Walter Herzog
; Institut za pedagogiju, Sveučilište u Bernu, Švicarska Odsjek za pedagošku psihologiju
Full text: croatian pdf 212 Kb
page 11-21
downloads: 818
cite
APA 6th Edition
Herzog, W. (2004). Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 11-21. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, no. 1, 2004, pp. 11-21. https://hrcak.srce.hr/index.php/139372. Accessed 17 Feb. 2025.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja 1, no. 1 (2004): 11-21. https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
Harvard
Herzog, W. (2004). 'Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena', Pedagogijska istraživanja, 1(1), pp. 11-21. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372 (Accessed 17 February 2025)
Vancouver
Herzog W. Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [cited 2025 February 17];1(1):11-21. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
IEEE
W. Herzog, "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena", Pedagogijska istraživanja, vol.1, no. 1, pp. 11-21, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372. [Accessed: 17 February 2025]
Full text: english pdf 97 Kb
page 11-11
downloads: 296
cite
APA 6th Edition
Herzog, W. (2004). Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 11-21. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, no. 1, 2004, pp. 11-21. https://hrcak.srce.hr/index.php/139372. Accessed 17 Feb. 2025.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja 1, no. 1 (2004): 11-21. https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
Harvard
Herzog, W. (2004). 'Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena', Pedagogijska istraživanja, 1(1), pp. 11-21. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372 (Accessed 17 February 2025)
Vancouver
Herzog W. Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [cited 2025 February 17];1(1):11-21. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
IEEE
W. Herzog, "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena", Pedagogijska istraživanja, vol.1, no. 1, pp. 11-21, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372. [Accessed: 17 February 2025]
Full text: german pdf 82 Kb
page 21-21
downloads: 284
cite
APA 6th Edition
Herzog, W. (2004). Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 11-21. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
MLA 8th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, no. 1, 2004, pp. 11-21. https://hrcak.srce.hr/index.php/139372. Accessed 17 Feb. 2025.
Chicago 17th Edition
Herzog, Walter. "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena." Pedagogijska istraživanja 1, no. 1 (2004): 11-21. https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
Harvard
Herzog, W. (2004). 'Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena', Pedagogijska istraživanja, 1(1), pp. 11-21. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372 (Accessed 17 February 2025)
Vancouver
Herzog W. Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [cited 2025 February 17];1(1):11-21. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372
IEEE
W. Herzog, "Od događaja do procesa. Razmatranja o pojmu odgoja u sklopu teorije vremena", Pedagogijska istraživanja, vol.1, no. 1, pp. 11-21, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139372. [Accessed: 17 February 2025]
Abstract
Pedagogija još uvijek ne raspolaže općeprihvaćenom definicijom temeljnog pojma odgoja. To pokazuje analiza nekoliko odabranih pokušaja definiranja koji fenomen odgoja shvaćaju izrazito usko. Opisanim definicijama se osobito zamjera što ne uspijevaju uključiti i društvenu osnovu odgoja. Presudan razlog za uskoću pojmovnih utvrđenja pretpostavlja se u prostornoj metaforici pomoću koje se u znanosti o odgoju obrađuju pojmovni problemi. Prostorna metaforika nije u stanju spoznati društvene fenomene u njihovoj dinamici. Kako bismo dospjeli do primjerene definicije pojma odgoja, predlaže se koristiti modalno vrijeme kao osnovicu za pojam odgoja. U sklopu razumijevanja vremena diferenciranog u prošlost, sadašnjost i budućnost odgoj se javlja utemeljen u društvenim interakcijama koje počivaju na recipročnoj strukturi.
Keywords
odgoj; znanost o odgoju; socijalna interakcija; metafora; reciprocitet; vrijeme
Hrčak ID:
139372
URI
https://hrcak.srce.hr/139372
Publication date:
19.5.2004.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 2.641
*