Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Analiza utjecaja dviju različitih metoda koje se koriste za procjenjivanje usvojenosti tehnike kardiopulmonalne reanimacije na proces učenja

Fatma Demir Korkmaz ; Nursing Faculty, Ege University
Esma Ozsaker ; Nursing Faculty, Ege University
Nurten Tasdemir ; Zonguldak Health School, Bülent Ecevit University
Kevser Karacabay ; Kütahya School of Health, Dumlupinar University


Puni tekst: engleski pdf 287 Kb

str. 157-175

preuzimanja: 516

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 287 Kb

str. 157-175

preuzimanja: 409

citiraj


Sažetak

Cilj rada bio je analizirati utjecaj koji dvije različite metode ocjenjivanja usvojenosti tehnike kardiopulmonalne reanimacije (KPR) imaju na proces učenja. Kvazieksperimentalno istraživanje obuhvatilo je dvije skupine od ukupno 152 studenta treće godine. Studenti u Skupini 1 sami su sebe ocjenjivali tako što su gledali video snimke samih sebe dok su izvodili tehniku kardiopulmonalne reanimacije, a nakon toga su ponovno primijenili KPR tehniku. Studente u Skupini 2 ocjenjivali su njihovi nastavnici, a nakon što su dobili povratnu informaciju o tome kako su izveli tehniku kardipulmonalne reanimacije, studenti su je ponovili. Pokazalo se da ne postoji značajna razlika između metode samoocjenjivanja i povratne informacije koju daju nastavnici (F = 1,8362, p = ,245, p > 0,05). Utvrđeno je da se u procesu samoocjenjivanja s pomoću video snimaka koje su gledali studenti u Skupini 1 može lakše uočiti nepotpuna/netočna usvojenost tehnike KPR-a.

Ključne riječi

KPR; medicinska sestra; proces ocjenjivanja; student; videosnimke

Hrčak ID:

155468

URI

https://hrcak.srce.hr/155468

Datum izdavanja:

30.3.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.116 *