Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 30.03.2016.
  • Objavljen na Hrčku: 13.04.2016.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 8-9)

UVODNIK (str. 8-9)


Uvodnik


Utjecaj sadržaja na razvijanje kritičkog mišljenja učenika u početnoj nastavi matematike (str. 11-40)

Sanja Maričić, Krstivoje Špijunović, Bojan Lazić
Izvorni znanstveni članak


The Use of Data Mining for Strategic Management: A Case Study on Mining Association Rules in Student Information System (str. 41-70)

Aytuğ Onan, Vedat Bal, Burcu Yanar Bayam
Izvorni znanstveni članak


Stavovi studentica i studenata prema formalnom obrazovanju, neformalnom i informalnom učenju (str. 71-102)

Marlena Plavšić, Marina Diković
Izvorni znanstveni članak


Exploring the Vocabulary Learning Strategy Use of Teachers in Their Vocabulary Instruction (str. 103-135)

Sindhu Vasu, Senkamalam Periyasamy Dhanavel
Izvorni znanstveni članak


Relationship between Morphological Characteristics and Motor Knowledge in Eleven-year-old Female Pupils (str. 137-156)

Lidija Vlahović, Bojan Babin, Josip Babin
Izvorni znanstveni članak


Analiza utjecaja dviju različitih metoda koje se koriste za procjenjivanje usvojenosti tehnike kardiopulmonalne reanimacije na proces učenja (str. 157-175)

Fatma Demir Korkmaz, Esma Ozsaker, Nurten Tasdemir, Kevser Karacabay
Prethodno priopćenje


Money and Career or Calling? Intrinsic vs. Extrinsic Work Orientations and Job Satisfaction of Croatian and Slovenian Teachers (str. 201-223)

Majda Rijavec, Sonja Pečjak, Lana Jurčec, Polona Gradišek
Prethodno priopćenje


Teorijska polazišta e-učenja (str. 225-256)

Branko Bognar
Pregledni rad


Code-Switching from L2 to L1 in EFL Classrooms (str. 257-289)

Orhan Iyitoglu
Stručni rad


NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 291-292)

NEWS AND EVENTS (str. 291-292)


Vijest


IZDANJA (str. 293-296)

PUBLICATIONS (str. 293-296)


Ostalo


Posjeta: 38.709 *