Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Razvoj govora učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole u hrvatskom jeziku

Vesna Grahovac-Pražić ; Department of Teaching Studies in Gospić, University of Zadar


Puni tekst: hrvatski pdf 308 Kb

str. 177-200

preuzimanja: 507

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 308 Kb

str. 177-200

preuzimanja: 323

citiraj


Sažetak

U radu se istražuju govorne kompetencije učenika prvog odgojno-obrazovnog ciklusa na ciljanoj skupini u prvom i četvrtom razredu, na početku učenja standardnog jezika i u četvrtom razredu, na kraju prvog odgojno-obrazovnog ciklusa. Istraživanje se temelji na zapisu govora učenika u osmišljenoj govornoj situaciji. Empirijsku osnovu čini evidencija pojavnica u dječjem leksiku s obzirom na broj izgovorenih riječi i rečenica, uporabe dijalekta i govornih jezičnih pogrešaka. Ispitivanje je provedeno s ciljem utvrđivanja značajki jezično-govornog razvoja učenika prvog odgojno-obrazovnog ciklusa, odnosno promjena u razdoblju od prvog do četvrtog razreda.

Ključne riječi

govor; kompetencije; primarno obrazovanje; škola; učenik

Hrčak ID:

155472

URI

https://hrcak.srce.hr/155472

Datum izdavanja:

30.3.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.598 *