Stručni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.2001
Primjena WebQuest i Wiki sustava u nastavi kemije: stavovi budućih učitelja i njihova motivacija za učenje kemije
Tansel Tepe
; Muallim Rifat Faculty of Education, Kilis 7 Aralık University
Nail Ilhan
; Muallim Rifat Faculty of Education, Kilis 7 Aralık University
Mustafa Murat Inceoglu
; Faculty of Education, Ege University
Sažetak
Ovim istraživanjem pokušat će se odrediti stavovi budućih učitelja vezani uz procjenu učinkovitosti primjene WebQuesta i Wikija pripremljenih za nastavu opće kemije. Također se nastoje otkriti učinci njihove primjene na razinu motivacije budućih učitelja za učenje kemije. S tom svrhom koristili smo se mješovitom metodologijom istraživanja. Podaci su dobiveni koristeći se intervjuima u fokus grupama i upitnikom 'Chemistry Motivation Questionnaire'. Uzorak ispitanika sastojao se od 11 budućih učitelja s dva sveučilišta. Promatrala se učestalost prijavljivanja na WebQust i Wiki sustave putem Moodle sustava za upravljanje učenjem/poučavanjem. Rezultati kvalitativne analize pokazali su da je primjena oba sustava imala kognitivni doprinos za buduće učitelje te je potaknula njihov interes na osjećajnoj razini. Što se kvantitativnih rezultata tiče, oni su u ovome istraživanju ukazali na to da budući učitelji imaju pozitivne stavove prema korištenju WebQuest ili Wiki sustava u nastavi, a da njihova motivacija za učenje kemije nije porasla. Pozitivan, značajan odnos, iako na niskoj razini, uočen je kod usporedbe motivacije budućih učitelja za učenje kemije i njihove učestalosti prijavljivanja u Wiki sustav.
Ključne riječi
nastava kemije; Moodle; motivacija; WebQuest; Wiki
Hrčak ID:
167965
URI
Datum izdavanja:
28.9.2016.
Posjeta: 1.992 *