Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20867/thm.8.1-2.2
TRŽIŠNO POZICIONIRANJE HOTELSKIH USLUGA
Branka Berc Radišić
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Hotelske su usluge dio turističke ponude. Od kvalitete ovisi njihova konkurentnost i tržišna privlačnost. Dobro poznavanje zahtjeva turističke potražnje temeljna je pretpostavka oblikovanja konkurentnih hotelskih usluga. Usluge hrvatskog hotelijerstva imaju dobru poziciju na tržištima više europskih zemalja. Tu poziciju moguće je poboljšati proširenjem smještajnih kapaciteta i većim aktiviranjem marketinga.
Ključne riječi
turistička ponuda; turistička potražnja; hotelske usluge; hotelski objekti; tržišna pozicija; hotelski marketing
Hrčak ID:
181666
URI
Datum izdavanja:
30.12.2002.
Posjeta: 2.345 *