Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.8.1-2.2

TRŽIŠNO POZICIONIRANJE HOTELSKIH USLUGA

Branka Berc Radišić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 1.427 Kb

str. 13-18

preuzimanja: 1.249

citiraj


Sažetak

Hotelske su usluge dio turističke ponude. Od kvalitete ovisi njihova konkurentnost i tržišna privlačnost. Dobro poznavanje zahtjeva turističke potražnje temeljna je pretpostavka oblikovanja konkurentnih hotelskih usluga. Usluge hrvatskog hotelijerstva imaju dobru poziciju na tržištima više europskih zemalja. Tu poziciju moguće je poboljšati proširenjem smještajnih kapaciteta i većim aktiviranjem marketinga.

Ključne riječi

turistička ponuda; turistička potražnja; hotelske usluge; hotelski objekti; tržišna pozicija; hotelski marketing

Hrčak ID:

181666

URI

https://hrcak.srce.hr/181666

Datum izdavanja:

30.12.2002.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 2.345 *