Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.7.1-2.3

VIŠEJEZIČNOST U TURIZMU

Nevenka Blažević ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: njemački pdf 2.039 Kb

str. 37-45

preuzimanja: 915

citiraj


Sažetak

Komunikacija predstavlja jednu od najvažnijih komponenti kvalitetne usluge u turizmu. Najvažnija pretpostavka za komunikaciju u turizmu je poznavanje stranih jezika, a bolja jezična kompetencija znači kvalitetniju uslugu.
Ovo istraživanje definira jezične potrebe u hrvatskom turizmu. Struktura stranih gostiju s obzirom na jezičnu pripadnost i rezultati provedene ankete pokazuju da bi turistički djelatnici trebali poznavati više stranih jezika. Najvažniji strani jezik za komunikaciju u turizmu je njemački, a slijede talijanski i engleski.

Ključne riječi

komunikacija u turizmu; višejezičnost; strani jezici; jezične potrebe; turistički djelatnici

Hrčak ID:

181674

URI

https://hrcak.srce.hr/181674

Datum izdavanja:

30.12.2001.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 2.196 *