Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.4.2.9

Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske

Maja Lamza-Maronić ; Faculty of Economics, "Josip Juraj Strossmayer" University in Osijek, Croatia
Zdenko Segetlija ; Faculty of Economics, "Josip Juraj Strossmayer" University in Osijek, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 2.140 Kb

str. 341-350

preuzimanja: 1.438

citiraj


Sažetak

Kvaliteta se iskristalizirala u odlučnoga čimbenika tržišne utakmice. Postala je glavni instrument za osiguranje uspjeha poduzeća u budućnosti, putem zadovoljnih kupaca.
Ugostiteljska poduzeća samostalno kreiraju miks kvalitete, da bi se izdigla iznad konkurencije. Da bi se osigurala kvaliteta usluga ugostiteljske poslovne jedinice, potrebno je osigurati kvalitetu osobnoga rada, kvalitetu procesa i kvalitetu cijeloga poduzeća.
Ugostiteljska poslovna jedinica treba težiti takvom svom tržišnom nastupu s kojim će kod gosta stvoriti zadovoljstvo marketingom.

Ključne riječi

marketinški splet; potrošač - gost; ugostiteljsko poduzeće

Hrčak ID:

182045

URI

https://hrcak.srce.hr/182045

Datum izdavanja:

30.12.1998.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.312 *