Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.4.2.9
Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske
Maja Lamza-Maronić
; Faculty of Economics, "Josip Juraj Strossmayer" University in Osijek, Croatia
Zdenko Segetlija
; Faculty of Economics, "Josip Juraj Strossmayer" University in Osijek, Croatia
Sažetak
Kvaliteta se iskristalizirala u odlučnoga čimbenika tržišne utakmice. Postala je glavni instrument za osiguranje uspjeha poduzeća u budućnosti, putem zadovoljnih kupaca.
Ugostiteljska poduzeća samostalno kreiraju miks kvalitete, da bi se izdigla iznad konkurencije. Da bi se osigurala kvaliteta usluga ugostiteljske poslovne jedinice, potrebno je osigurati kvalitetu osobnoga rada, kvalitetu procesa i kvalitetu cijeloga poduzeća.
Ugostiteljska poslovna jedinica treba težiti takvom svom tržišnom nastupu s kojim će kod gosta stvoriti zadovoljstvo marketingom.
Ključne riječi
marketinški splet; potrošač - gost; ugostiteljsko poduzeće
Hrčak ID:
182045
URI
Datum izdavanja:
30.12.1998.
Posjeta: 2.312 *