Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.1.1.8

Politika hotelskog proizvoda

Branka Berc Radišić ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.106 Kb

str. 89-93

preuzimanja: 471

citiraj


Sažetak

Politika proizvoda što ga hotel nudi tržištu, bitan je dio njegove poslovne politike. Ta se politka oblikuje na temelju dobrog poznavanja tržišta, vlastitih realnih mogućnosti i ciljeva.
Ona treba biti fleksibilna, lako prilagodljiva promjenama na turističkom tržištu. Presudnu ulogu u provođenju te politike ima marketing služba hotela.

Ključne riječi

hotelski proizvod; marketing mix; marketing komuniciranje; top manager; operativni management; hotelski marketing

Hrčak ID:

182684

URI

https://hrcak.srce.hr/182684

Datum izdavanja:

30.6.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.455 *