Prethodno priopćenje
Duhovni aspekt kao komponenta ocjelovljenja odgoja i obrazovanja
Martina Kolar Billege
orcid.org/0000-0002-4013-9141
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Kata s. Amabilis Jurić
; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
U teorijskom se dijelu ovoga rada ukazuje na to da odgoj i obrazovanje među ostalim, obuhvaća i duhovni aspekt. Svi promatrani elementi (ljubavkreativnost, empatija, otvorenost, smisao, mudrost, moralnost, sloboda, odgovornost, prihvaćanje i dr.) sastavnice su širega društvenoga, kulturnog i prirodnog konteksta, a u ovom su radu promatrane kao komponente duhovnoga aspekta povezanoga s odgojem i obrazovanjem. Konkretna očitovanja duhovnoga aspekta kao jednoga od komponenata ocjelovljenja odgoja i obrazovanja prepoznata su u iskazima učitelja (N=204) u odgovorima na pitanja o izboru učiteljskoga zvanja i ustrajanja u tom zvanjuDobiveni rezultati pokazuju da je u najvećem udjelu zastupljena ljubav (prema djeci i prema poučavanju) kao poticaj za izbor i ustrajanje u učiteljskom zvanju.
Ključne riječi
duh; duhovni aspekt; odgoj; obrazovanje; učitelj
Hrčak ID:
187643
URI
Datum izdavanja:
11.9.2017.
Posjeta: 2.237 *