Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ČIMBENICI MOTIVACIJE VODITELJA ZA RAD U ŽUPANIJSKOM STRUČNOM VIJEĆU

Draženka Skupnjak ; VII. osnovna škola Varaždin Varaždin, Hrvatska
Tea Pahić ; Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet Odsjek u Čakovcu Čakovec, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 10.508 Kb

str. 43-54

preuzimanja: 753

citiraj


Sažetak

Učitelji su temeljni nositelji svih promjena u obrazovnim sustavima diljem svijeta. O kvaliteti učitelja, njihovoj kompetenciji, predanosti profesiji te nadasve motivaciji da svoj rad obavljaju što kvalitetnije i učinkovitije ovisi kvaliteta cjelokupnog obrazovanja. Učitelji koji su ujedno i voditelji županijskih stručnih vijeća (ŽSV), a imaju važnu ulogu u stručnom usavršavanju svih ostalih odgojno-obrazovnih radnika, dodatno moraju biti motivirani jer vođenje županijskog stručnog vijeća obavljaju uz svoj redoviti rad, često bez ikakve nagrade. Kako bismo dobili jasniju sliku o nekima od mogućih čimbenika koji ih motiviraju za ovaj dodatni rad, provedeno je istraživanje na uzorku od 221 voditelja županijskih stručnih vijeća. Rezultati provedenog istraživanja pokazuju da su najviše rangirani čimbenici motivacije za voditelje ŽSV-a suradnja i poslovni izazov, a najniže čimbenici koji se odnose na stjecanje osobne koristi, odnosno financijska dobit i manja satnica u nastavi. To upućuje na zaključak da su voditelji ŽSV-a, usprkos nejasnoćama i poteškoćama na koje nailaze u svom radu, visoko motivirani za rad koji ih ispunjava, donoseći im subjektivnu i profesionalnu dobrobit.

Ključne riječi

motivacijski čimbenici; učitelji; stručno usavršavanje; županijska stručna vijeća; voditelji

Hrčak ID:

193878

URI

https://hrcak.srce.hr/193878

Datum izdavanja:

30.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 2.363 *