Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i1.2626
Mišljenja nastavnika predškolskog odgoja o upotrebi aplikacije proširene stvarnosti u predškolskom obrazovanju u području prirodnih znanosti
Fezile Ozdamli
; Near East University, Department of Computer Education and Instructional Technology
Damla Karagozlu
; Near East University, Department of Computer Education and Instructional Technology
Sažetak
Medijski elementi koji se koriste u nastavi neprestano se razvijaju kao posljedica tehnološkog razvoja, a aplikacije za virtualnu stvarnost i proširenu stvarnost zbog toga su također postale sve važnije. Proširena je stvarnost tehnologija koja kombinira virtualne predmete sa stvarnim svijetom i omogućava istodobnu interakciju između virtualnih predmeta i stvarnosti. Ta tehnologija smještena je negdje između virtualne stvarnosti i prave stvarnosti, a korisnici se nalaze u potpuno virtualnom okruženju koje stvara računalo. Ovo istraživanje ima za cilj ispitati mišljenja predškolskih nastavnika o upotrebi tehnologije proširene stvarnosti u predškolskom obrazovanju u području prirodnih znanosti. Podaci su dobiveni putem intervjua, što pripada kvalitativnoj metodi prikupljanja podataka. Ovo istraživanje također karakterizira i činjenica da je ono prvo istraživanje koje se bavi tehnologijom proširene stvarnosti u predškolskom obrazovanju u području prirodnih znanosti. Prema podacima dobivenim u istraživanju, tehnologija proširene stvarnosti pozitivno je utjecala na procese učenja i poučavanja u predškolskom obrazovanju. Štoviše, došlo se do zaključka da ta tehnologija pruža učenicima podršku pri korištenju tehnologije te da privlači njihovu pažnju na nastavnom satu, a predškolskim nastavnicima pomaže pri poučavanju o različitim svojstvima predmeta i pojava.
Ključne riječi
proširena stvarnost; predškolsko obrazovanje; obrazovanje u području prirodnih znanosti
Hrčak ID:
199588
URI
Datum izdavanja:
30.3.2018.
Posjeta: 3.190 *