Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.15516/cje.v20i2.2736

Izrada školskog kurikula za kolegij Nastavna načela i metode

Melis Yeşilpınar Uyar ; Dumlupınar University, Faculty of Education
Ahmet Doğanay ; Çukurova University, Faculty of Education


Full text: croatian pdf 386 Kb

page 621-672

downloads: 286

cite

Full text: english pdf 386 Kb

page 621-672

downloads: 578

cite


Abstract

Cilj je ovog istraživanja izraditi školski kurikul za kolegij Nastavna načela i metode primjenom dizajna akcijskog istraživanja. U tom kontekstu provedba istraživanja trajala je 14 tjedana, a u njemu je sudjelovalo 36 studenata druge godine Učiteljskog fakulteta Državnog sveučilišta, smjera Razredna nastava, koji su pohađali kolegij Nastavna načela i metode u zimskom semestru akademske godine 2014./2015. Promatranje, intervju i analiza dokumenata koristili su se za prikupljanje podataka. Na temelju rezultata uočeno je da su problemi koji su se pojavili u procesu provedbe uglavnom povezani s nedovoljnom količinom vremena planiranog za kolegij kako bi se ostvarili svi ishodi navedeni u smjernicama koje su određivale akcijski plan, funkcionalnu provedbu kolegijalne evaluacije i raspored sjedenja za vrijeme nastave. Većina tih problema spomenuta je tijekom akcijskog istraživanja, pa je umanjen broj poteškoća s kojima su se studenti susretali tijekom kolegija, a broj se sudionika koji su smatrali da je njegova provedba zadovoljavajuća povećao.

Keywords

akcijsko istraživanje; razvoj školskog kurikula; kolegij Nastavna načela i metode; izobrazba nastavnika

Hrčak ID:

204142

URI

https://hrcak.srce.hr/204142

Publication date:

28.6.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.709 *