Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

STAVOVI NASTAVNIKA RAZREDNE NASTAVE PREMA DJECI S TEŠKOĆAMA SLUHA

Ruža Tomić
Mirha Šehović
Maja Hrvanović


Puni tekst: hrvatski pdf 107 Kb

str. 7-18

preuzimanja: 2.911

citiraj


Sažetak

U radu su predstavljeni rezultati ispitivanja stavova nastavnika prema djeci s teškoćama sluha. Cilj rada bio je ispitati da li su stavovi nastavnika pozitivni ili negativni.
U radu je korištena metoda teorijske analize i servej istraživačka metoda, a od instrumenata anketni upitnik konstruiran za namjere ovog istraživanja.
Uzorak ispitanika sačinjavalo je 100 nastavnika razredne nastave sa područja Tuzlanskog kantona. Na osnovu analize došli smo do zaključka da su stavovi nastavnika razredne nastave prema djeci s teškoćama sluha pozitivni.

Ključne riječi

nastavnici razredne nastave; stavovi; djeca s teškoćama sluha

Hrčak ID:

19438

URI

https://hrcak.srce.hr/19438

Datum izdavanja:

25.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski talijanski

Posjeta: 4.720 *