Izvorni znanstveni članak
STAVOVI NASTAVNIKA RAZREDNE NASTAVE PREMA DJECI S TEŠKOĆAMA SLUHA
Ruža Tomić
Mirha Šehović
Maja Hrvanović
Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati ispitivanja stavova nastavnika prema djeci s teškoćama sluha. Cilj rada bio je ispitati da li su stavovi nastavnika pozitivni ili negativni.
U radu je korištena metoda teorijske analize i servej istraživačka metoda, a od instrumenata anketni upitnik konstruiran za namjere ovog istraživanja.
Uzorak ispitanika sačinjavalo je 100 nastavnika razredne nastave sa područja Tuzlanskog kantona. Na osnovu analize došli smo do zaključka da su stavovi nastavnika razredne nastave prema djeci s teškoćama sluha pozitivni.
Ključne riječi
nastavnici razredne nastave; stavovi; djeca s teškoćama sluha
Hrčak ID:
19438
URI
Datum izdavanja:
25.12.2007.
Posjeta: 5.326 *