Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.2902
Učinak kreativne drame na strah od pisanja budućih nastavnika
Tolga Erdoğan
orcid.org/0000-0001-9102-4646
; Trabzon University, Faculty of Education, Department of Classroom Education
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi učinak kreativne drame na strah od pisanja budućih nastavnika. U istraživanju je sudjelovao 21 ispitanik, a koristila se ,,mješovita“, kvantitativno-kvalitativna metoda. Budući su nastavnici sudjelovali u aktivnostima pisanja uz primjenu metode kreativne drame u trajanju od 12 tjedana. Na početku i na kraju provedbe istraživanja upotrijebljen je Test straha od pisanja kako bi se odredio strah od pisanja budućih nastavnika. Koristili su se također dnevnici i intervjui da bi se utvrdilo što ispitanici misle o provedenom postupku. Dobiveni su rezultati pokazali da metoda kreativne drame smanjuje strah od pisanja budućih nastavnika, a podati proizašli iz dnevnika i intervjua taj su zaključak potvrdili.
Ključne riječi
kreativna drama; pisanje, strah od pisanja; budući nastavnici
Hrčak ID:
207410
URI
Datum izdavanja:
27.9.2018.
Posjeta: 1.723 *