Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.2902

Učinak kreativne drame na strah od pisanja budućih nastavnika

Tolga Erdoğan orcid id orcid.org/0000-0001-9102-4646 ; Trabzon University, Faculty of Education, Department of Classroom Education


Puni tekst: engleski pdf 321 Kb

str. 867-902

preuzimanja: 230

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 321 Kb

str. 867-902

preuzimanja: 507

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi učinak kreativne drame na strah od pisanja budućih nastavnika. U istraživanju je sudjelovao 21 ispitanik, a koristila se ,,mješovita“, kvantitativno-kvalitativna metoda. Budući su nastavnici sudjelovali u aktivnostima pisanja uz primjenu metode kreativne drame u trajanju od 12 tjedana. Na početku i na kraju provedbe istraživanja upotrijebljen je Test straha od pisanja kako bi se odredio strah od pisanja budućih nastavnika. Koristili su se također dnevnici i intervjui da bi se utvrdilo što ispitanici misle o provedenom postupku. Dobiveni su rezultati pokazali da metoda kreativne drame smanjuje strah od pisanja budućih nastavnika, a podati proizašli iz dnevnika i intervjua taj su zaključak potvrdili.

Ključne riječi

kreativna drama; pisanje, strah od pisanja; budući nastavnici

Hrčak ID:

207410

URI

https://hrcak.srce.hr/207410

Datum izdavanja:

27.9.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.723 *