Stručni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.3252
Znanje nastavnika o obrazovanju za održivi razvoj – slučaj Poljske
Anna Mróz
orcid.org/0000-0002-9109-1395
; Pedagogical University of Krakow, Faculty of Education, Institute of Educational Studies
Łukasz Tomczyk
orcid.org/0000-0002-5652-1433
; Pedagogical University of Krakow, Faculty of Education, Institute of Educational Studies
Iwona Ocetkiewicz
; Pedagogical University of Krakow, Faculty of Education, Teachers Training School
Katarzyna Walotek-Ściańska
; University Ignatianum in Krakow, Faculty of Philosophy, Institute of Culturology
Sažetak
Smatra se da je model održivoga razvoja jedini model koji primjenjuje postulat unutar i međugeneracijske pravednosti te omogućuje siguran razvoj suvremenoga društva. S obzirom na to da obrazovanje omogućuje stjecanje složenih društvenih ciljeva, model održivoga razvoja mora biti primijenjen i u suvremenim školama. S tom svrhom stručnjaci UNESCO-a promoviraju obrazovanje za održivi razvoj (OOR) kao odgovor na izazove suvremenoga svijeta. Rad donosi rezultate empirijskoga istraživanja o znanju nastavnika o obrazovanju za održivi razvoj. U istraživanju koje je provedeno 2016. sudjelovalo je 337 nastavnika nižih i viših razreda srednje škole. Analiza rezultata pokazala je da su poljski nastavnici nedovoljno pripremljeni za provedbu teza iz područja obrazovanja za održivi razvoj u obrazovne programe – njihovo znanje iz spomenutoga područja je nedostatno.
Ključne riječi
nastavnik; oblikovanje kompetencija; obrazovanje za održivi razvoj; održivost; škola
Hrčak ID:
207415
URI
Datum izdavanja:
27.9.2018.
Posjeta: 1.637 *