Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.3252

Znanje nastavnika o obrazovanju za održivi razvoj – slučaj Poljske

Anna Mróz orcid id orcid.org/0000-0002-9109-1395 ; Pedagogical University of Krakow, Faculty of Education, Institute of Educational Studies
Łukasz Tomczyk orcid id orcid.org/0000-0002-5652-1433 ; Pedagogical University of Krakow, Faculty of Education, Institute of Educational Studies
Iwona Ocetkiewicz ; Pedagogical University of Krakow, Faculty of Education, Teachers Training School
Katarzyna Walotek-Ściańska ; University Ignatianum in Krakow, Faculty of Philosophy, Institute of Culturology


Puni tekst: hrvatski pdf 235 Kb

str. 1001-1028

preuzimanja: 231

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 235 Kb

str. 1001-1028

preuzimanja: 390

citiraj


Sažetak

Smatra se da je model održivoga razvoja jedini model koji primjenjuje postulat unutar i međugeneracijske pravednosti te omogućuje siguran razvoj suvremenoga društva. S obzirom na to da obrazovanje omogućuje stjecanje složenih društvenih ciljeva, model održivoga razvoja mora biti primijenjen i u suvremenim školama. S tom svrhom stručnjaci UNESCO-a promoviraju obrazovanje za održivi razvoj (OOR) kao odgovor na izazove suvremenoga svijeta. Rad donosi rezultate empirijskoga istraživanja o znanju nastavnika o obrazovanju za održivi razvoj. U istraživanju koje je provedeno 2016. sudjelovalo je 337 nastavnika nižih i viših razreda srednje škole. Analiza rezultata pokazala je da su poljski nastavnici nedovoljno pripremljeni za provedbu teza iz područja obrazovanja za održivi razvoj u obrazovne programe – njihovo znanje iz spomenutoga područja je nedostatno.

Ključne riječi

nastavnik; oblikovanje kompetencija; obrazovanje za održivi razvoj; održivost; škola

Hrčak ID:

207415

URI

https://hrcak.srce.hr/207415

Datum izdavanja:

27.9.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.637 *