Prethodno priopćenje
MARKETING HRVATSKOG MORSKOG BRODARSTVA
Ivan Frančišković
; Pomorski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Sažetak
Oko tri četvrtine svjetske trgovine odvija se morem. Iz te neprijeporne činjenice proizlazi i važnost morskog brodarstva kao specifične djelatnosti koja se bavi pomorskim prijevozima tereta i putnika. I za Republiku Hrvatsku kao izrazitu pomorsku zemlju morsko brodarstvo već ima izuzetno veliku važnost. Unutar poslovne politike hrvatskih brodara, osim kadrovske, financijske i razvojne (pot)politike, trižišna politika
ili marketing, generator je razvoja i čimbenik optimalnog funkcioniranja hrvatskog pomorstva i gospodarstva, ali i jedan od najvažnijih čimbenika uključivanja Hrvatske u međunarodnu podjelu rada. U ovom su članku sustavno i jezgrovita obrađene ove temarske jedinice: najvažnije značajke koncepcije marketinga hrvatskog morskog brodarstva, istraživanje trižišta i marketing informacije u hrvatskom morskom brodarstvu te najvažnije funkcije marketinga u morskom brodarstvu.
Ključne riječi
Hrčak ID:
209702
URI
Datum izdavanja:
7.6.1995.
Posjeta: 665 *