Ostalo
Prijedlog organizacije sektora za marketing u lučkim organizacijama udruženog rada u svjetlu razvoja strateškog i operativnog marketinga
Zdenko Barbalić
Puni tekst: hrvatski pdf 13.013 Kb
str. 135-140
preuzimanja: 181
citiraj
APA 6th Edition
Barbalić, Z. (1987). Prijedlog organizacije sektora za marketing u lučkim organizacijama udruženog rada u svjetlu razvoja strateškog i operativnog marketinga. NAŠE MORE, 34 (3-4), 135-140. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/210169
MLA 8th Edition
Barbalić, Zdenko. "Prijedlog organizacije sektora za marketing u lučkim organizacijama udruženog rada u svjetlu razvoja strateškog i operativnog marketinga." NAŠE MORE, vol. 34, br. 3-4, 1987, str. 135-140. https://hrcak.srce.hr/index.php/210169. Citirano 12.01.2025.
Chicago 17th Edition
Barbalić, Zdenko. "Prijedlog organizacije sektora za marketing u lučkim organizacijama udruženog rada u svjetlu razvoja strateškog i operativnog marketinga." NAŠE MORE 34, br. 3-4 (1987): 135-140. https://hrcak.srce.hr/index.php/210169
Harvard
Barbalić, Z. (1987). 'Prijedlog organizacije sektora za marketing u lučkim organizacijama udruženog rada u svjetlu razvoja strateškog i operativnog marketinga', NAŠE MORE, 34(3-4), str. 135-140. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/210169 (Datum pristupa: 12.01.2025.)
Vancouver
Barbalić Z. Prijedlog organizacije sektora za marketing u lučkim organizacijama udruženog rada u svjetlu razvoja strateškog i operativnog marketinga. NAŠE MORE [Internet]. 1987 [pristupljeno 12.01.2025.];34(3-4):135-140. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/210169
IEEE
Z. Barbalić, "Prijedlog organizacije sektora za marketing u lučkim organizacijama udruženog rada u svjetlu razvoja strateškog i operativnog marketinga", NAŠE MORE, vol.34, br. 3-4, str. 135-140, 1987. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/210169. [Citirano: 12.01.2025.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
210169
URI
https://hrcak.srce.hr/210169
Datum izdavanja:
1.10.1987.
Posjeta: 607
*