Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.33128/ag.80.2.4

UTJECAJ KORIŠTENJA SUSTAVA ZA E-UČENJE NA USPJEŠNOST UČENJA STUDENATA AGRONOMSKOGA FAKULTETA

Lucija Blašković orcid id orcid.org/0000-0002-7746-1070 ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Dubravka Mandušić orcid id orcid.org/0000-0003-0451-0932 ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 1.381 Kb

page 117-127

downloads: 469

cite


Abstract

Sustavi za elektroničko učenje danas su neizostavan dio svakog visokoobrazovnog sustava koji želi osigurati kvalitetu obrazovanja. Također predstavljaju sastavni dio obrazovnog procesa, njegovu nadogradnju i unapređenje. Cilj ovog istraživanja je dokazati da korištenje sustava za elektroničko učenje omogućuje povećanje kvalitete obrazovanja, odnosno utječe na povećanje uspješnosti obrazovanja. U istraživanju je primijenjena statističko komparativna analiza na reprezentativnom uzorku. Nakon statističke analize podataka, rezultati provedenog istraživanja pokazuju da je poboljšanje ocjena statistički značajno. Prema navedenom može se zaključiti da je uvođenje i korištenje sustava za elektroničko učenje u nastavu i ocjenjivanje imalo pozitivan utjecaj na kvalitetu visokoobrazovnog procesa, odnosno na indikatore kvalitete (ocjene), te je dokazan doprinos uvođenja sustava za elektroničko učenje unapređenju kvalitete procesa visokoškolskog obrazovanja. Rezultati istraživanja omogućuju sustavnu pripremu i kontrolirano uvođenje sustava za elektroničko učenje u visokoškolsko obrazovanje, te su motivacija za njegovo uvođenje.

Keywords

elektroničko učenje; kvaliteta; sustavi za elektroničko učenje

Hrčak ID:

214826

URI

https://hrcak.srce.hr/214826

Publication date:

10.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.365 *