Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.33128/ag.80.2.4

UTJECAJ KORIŠTENJA SUSTAVA ZA E-UČENJE NA USPJEŠNOST UČENJA STUDENATA AGRONOMSKOGA FAKULTETA

Lucija Blašković orcid id orcid.org/0000-0002-7746-1070 ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Dubravka Mandušić orcid id orcid.org/0000-0003-0451-0932 ; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.381 Kb

str. 117-127

preuzimanja: 469

citiraj


Sažetak

Sustavi za elektroničko učenje danas su neizostavan dio svakog visokoobrazovnog sustava koji želi osigurati kvalitetu obrazovanja. Također predstavljaju sastavni dio obrazovnog procesa, njegovu nadogradnju i unapređenje. Cilj ovog istraživanja je dokazati da korištenje sustava za elektroničko učenje omogućuje povećanje kvalitete obrazovanja, odnosno utječe na povećanje uspješnosti obrazovanja. U istraživanju je primijenjena statističko komparativna analiza na reprezentativnom uzorku. Nakon statističke analize podataka, rezultati provedenog istraživanja pokazuju da je poboljšanje ocjena statistički značajno. Prema navedenom može se zaključiti da je uvođenje i korištenje sustava za elektroničko učenje u nastavu i ocjenjivanje imalo pozitivan utjecaj na kvalitetu visokoobrazovnog procesa, odnosno na indikatore kvalitete (ocjene), te je dokazan doprinos uvođenja sustava za elektroničko učenje unapređenju kvalitete procesa visokoškolskog obrazovanja. Rezultati istraživanja omogućuju sustavnu pripremu i kontrolirano uvođenje sustava za elektroničko učenje u visokoškolsko obrazovanje, te su motivacija za njegovo uvođenje.

Ključne riječi

elektroničko učenje; kvaliteta; sustavi za elektroničko učenje

Hrčak ID:

214826

URI

https://hrcak.srce.hr/214826

Datum izdavanja:

10.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.365 *