Izvorni znanstveni članak
ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)
Renata Peroš
; Narodni muzej Zadar
Puni tekst: hrvatski pdf 220 Kb
str. 76-103
preuzimanja: 1.098
citiraj
APA 6th Edition
Peroš, R. (2015). ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR). Hum, 10 (14), 76-103. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/216292
MLA 8th Edition
Peroš, Renata. "ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)." Hum, vol. 10, br. 14, 2015, str. 76-103. https://hrcak.srce.hr/index.php/216292. Citirano 12.01.2025.
Chicago 17th Edition
Peroš, Renata. "ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)." Hum 10, br. 14 (2015): 76-103. https://hrcak.srce.hr/index.php/216292
Harvard
Peroš, R. (2015). 'ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)', Hum, 10(14), str. 76-103. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/216292 (Datum pristupa: 12.01.2025.)
Vancouver
Peroš R. ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR). Hum [Internet]. 2015 [pristupljeno 12.01.2025.];10(14):76-103. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/216292
IEEE
R. Peroš, "ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)", Hum, vol.10, br. 14, str. 76-103, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/216292. [Citirano: 12.01.2025.]
Puni tekst: engleski pdf 22 Kb
str. 104-104
preuzimanja: 232
citiraj
APA 6th Edition
Peroš, R. (2015). ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR). Hum, 10 (14), 76-103. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/216292
MLA 8th Edition
Peroš, Renata. "ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)." Hum, vol. 10, br. 14, 2015, str. 76-103. https://hrcak.srce.hr/index.php/216292. Citirano 12.01.2025.
Chicago 17th Edition
Peroš, Renata. "ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)." Hum 10, br. 14 (2015): 76-103. https://hrcak.srce.hr/index.php/216292
Harvard
Peroš, R. (2015). 'ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)', Hum, 10(14), str. 76-103. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/216292 (Datum pristupa: 12.01.2025.)
Vancouver
Peroš R. ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR). Hum [Internet]. 2015 [pristupljeno 12.01.2025.];10(14):76-103. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/216292
IEEE
R. Peroš, "ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U
KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA
(NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)", Hum, vol.10, br. 14, str. 76-103, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/216292. [Citirano: 12.01.2025.]
Sažetak
Razvojem interneta muzeji postaju aktivni sudionici umreženoga društva.
Naime, društvene mreže već su važna platforma muzeja u komunikaciji
s korisnicima pa tako i Narodni muzej Zadar sve informacije
bitne za cjelokupni njegov rad pruža preko društvene mreže Facebook.
Cilj ovoga rada je istražiti ulogu, domete i značenje društvene mreže Facebook
u komunikaciji Narodnoga muzeja Zadar s posjetiteljima. Metoda
anketnoga istraživanja provedena je na uzorku od 123 posjetitelja
Narodnoga muzeja Zadar tijekom srpnja i kolovoza 2015. godine. Glavni
rezultati istraživanja upućuju na zaključak da je društvena mreža Facebook
važan komunikacijski kanal, premda ne i najvažniji izvor informacija
u odnosu na ostale masovne medije. Rezultati istraživanja predstavljaju
potencijalne smjernice za oblikovanje komunikacijske strategije Muzeja
u društvenim medijima.
Ključne riječi
muzej; muzejska komunikacija; društvene mreže; Facebook
Hrčak ID:
216292
URI
https://hrcak.srce.hr/216292
Datum izdavanja:
16.12.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.650
*